להרגיש בעננים

 ביום שבת חגגתי את יומולדתי ה-34.
היום המקסים התחיל כך שקיבלתי השכמה וזמן תזוזה לצאת מהבית למקום לא ידוע.
לאחר שהגענו לשדה דב וניחושים שלי כמו טיסה בשמי הארץ או צניחה חופשית נוספת בשבילי,שירי גילתה לי שאני הולך לעבור שיעור טיסה פרטי.איזה כיף,אני זה שמשכתי במוט ההיגוי והמראתי את המטוס לשמיים בטיסה קלילה במקביל לקו החוף.אחרי החוויה הזו הגענו למסעדת זוזוברה לצהריים בשביל לנשנש נודלס חריף,קלמרי פריך,סלט ברווז ומשקה קוקוס מרענן.
לאחר סיאסטה של צהריי יומולדת,המשכנו את החגיגה במזללה החדשה של מאיר אדוני.איך היה,בפוסט הבא.

תגובות

Unknown אמר/ה…
אחלה מתנה ליום הולדת.
אני עשיתי דבר דומה עם הבן שלי, הוא מאוד אוהב מסוקים ומטוסים. בשבילו הזמנו כרטיס טיסה לאילת שהיה קטן. כאשר הוא הגיע לגיל 13 החלטנו אני ואשתי שניקח אותו לטיסה בשמי הארץ במסוק, במהלך הטיסה המדריך טיסה נתן לו את האפשרות גם להטיס את המסוק (נרשמנו למבצע טייס ליום אחד) ונתן הסבר מפורט על כל כפתור וכפתור שנמצא במסור. כמו כן הוא ענה בסבלנות על כל שאלה שהיתה לבני והיו לו הרבה שאלות.
היינו במסוק של 4 מושבים ואני ואשתי היינו עם מצלמה מאחורה והוא פשוט היה בעננים.
עד היום הוא מספר לחברים שלו עד הטיסה ומראה לכולם את הסרטון וידאו שעשינו לו במהלך הטיסה. עכשיו הוא מתחיל לחשוב לקראת הצבא והתחיל להתאמן על מנת שיוכל להתקבל לחיל האוויר ולהמשיך ולהיות טייס.
אני חושב שחברות שנותנות את השירות הזה פשוט מגשימות חלומות של הרבה אנשים, ילדים ומבוגרים כאחד!
שובב קולינרי אמר/ה…
יפה מאוד,חזק ואמץ

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש