3=1+1

ארוחות בלוגרים הוא דבר יחסית חדש בשבילי,אולי בגלל שעד היום פחות התייחסתי אליהם,מפני שקשה לי עם הרעיון של כתיבה מאולצת ואת זה שבכל הבלוגים לבסוף יראו את אותם ביקורות(רק טובות)ואותם תמונות.אך בתור אחד שמחפש בלוגים יצירתיים מחוץ למזרח בתיכון,שמחתי לגלות בארוחות האלה בלוגרים שכותבים בשלל נושאים והאירועים האלו נהיים מפגשים חברתיים מעניינים.ישנה למשל את דפני החביבה מהבלוג מטבחונט ואת  שוש מכי ככה אני אמרתי,את שלישיית החברים של שפונדרה,יש את ששת והבלוג של אודליה ממן .

השבוע התארחנו לסעודה במסעדת אי זוגי ואין לי בעיה לכתוב על זה כי ממש נהננו.המסעדה כשרה בתוך מלון לאונרדו ברמת החייל,המלון די חדשני במראה וכך גם המסעדה.
רעיון התפריט של המסעדה הוא שהזמנת המנות הם במספר אי זוגי לפי מחיר קבוע,מתוך כ-30 מנות.

אכלנו מקבץ מנות מאוד גדול שיכול בהחלט לספק את כל אוכלי הכשרות,אבל לא רק.שירי נדהמה שבאמצע הארוחה אמרתי לה שהמסעדה כשרה.יש סיבה,כי אם משתמשים בטונה טרייה,פילה איכותי,הפירה רך ולא מרגיש שספג בטעות מרגרינה,אז הכיוון הוא טוב ונכון.

-סופלקי טונה טרייה
-קונפי כבד אווז בטמפורה
-סינטה על פירה זיתים
-קרפצ'ו בקר
-סלט עוף אסייתי
-פיש אנד צ'יפס
-פילה בקר על קוביות בטטה
-טארט טאטן עגבניות
-שיפוד סלמון מקורמל עם ירקות ירוקים
-ספריבס טלה
-סופלה שוקולד וסורבה מנגו
-צ'ורוס עם רוטב שוקולד
-טארט טאטן אננס

מקבץ לא מבוטל של מנות אשר היו מוקפדות,מוצגות טוב והכי חשוב טעימות.
לאחר שמסרתי את דרישת שלומו של שף המסעדה,איתן מזרחי,לאביב,האחרון אמר לי שאקרא לו בפעם הבאה כשאהיה מוזמן שוב.תשובתי הייתה-"שף,אני מצטער,אין לך בלוג."

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש