לאשתי היקרה


נכתב ע"י ג'ון לנון-מוקדש לאשתי במלאת 8 שנים לנישואינו-לנגן את השיר תוך כדי קריאת המילים
אשה שלי, אני בקושי יכול לבטא
את הרגשות המעורבים שלי על חוסר ההתחשבות שלי,
אחרי הכל אני אסיר תודה לך לתמיד,
ואשה שלי, אנסה להביע,
את התחושות הפנימיות שלי להכרת תודה 
על זה שאת מראה לי את המשמעות של הצלחה
אוווווווווווווווווווו כן, כן, טו, טו, טו, טווווווווווווווווווווו
אוווווווווווווווווווו כן, כן, טו, טו , טו, טוווווווווווווווו


אישה שלי, אני יודע שאת מבינה
את הילד הקטן שבתוך הגבר שלך,
יש לזכור שהחיים שלי בידיים שלך,
ואשה שלי, אותי קרוב אל הלב שלך,
עם זאת, רחוק לא להפריד בינינו,
אחרי הכל, זה כתוב בכוכבים,
אוווווווווווווווווווו כן,כן,טו,טו,טו,טווווווווווווווווווווו
אוווווווווווווווווווו כן,כן,טו,טו,טו,טווווווווווווווווווווו


אישה אנא תן לי להסביר,
אני אף פעם לא התכוונתי לגרום לך צער או כאב,
אז הרשי לי לספר לך שוב ושוב ושוב,
אני אוהב אותך (כן, כן) עכשיו ולתמיד,
אני אוהב אותך (כן, כן) עכשיו ולתמיד,
אני אוהב אותך (כן, כן) עכשיו ולתמיד,
אני אוהב אותך (כן, כן) ...


 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש