ארטיק מס' 1#-משמש ורוזמרין



 ארטיקים לקיץ כיף להכין לבד בבית.אני הולך צעד אחד קדימה ובמקום לעשות ארטיקים מסירופים ממותקים,אני הולך על הפרי האמיתי.אז השבוע הכנתי ארטיק ממשמש שאני כל כך אוהב.בשביל ליצור ממנו ארטיק אפשר פשוט לטחון אותו ולהקפיא.אני רציתי לתת לו טעם נוסף ולהכניס אותו לארטיק כמעט שלם,שיהיה נגיס.אז בישלתי את המשמשים עד ריכוך,עם מי סוכר עם פחות סוכר מהרגיל בתוספת רוזמרין שמתחבר טוב עם משמש וגם סופטין שייתן לי מרקם רך לארטיק.המי סוכר לאחר הבישול טעימים מאוד ואפשר לתבל איתם סלט פירות,או להשתמש בכל מיני קינוחים.
לכלים של ארטיקים קטנים, הכנסתי את המשמשים בשלמותם,יצקתי מנוזל הבישול והקפאתי.
בארטיק נשמרה  החמיצות של המשמש ועם ארומת הרוזמרין,הוא יצא טעים מאוד.

תגובות

דורה אמר/ה…
ואו, נראה מעולה!!! גם אני מתה על מישמישים אבל בלי קשר. נראה טעים ובריא ומרענן. עכשיו אני יכולה להציע פעילות לילד שלי, שאולי אולי תרחיק אותו קצת מהתוכנית של יובל המבולבל.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש