אסאי


מי שביקר בדרום אמריקה, סביר להניח כבר פגש את האסאי.האסאי הוא פרי בגודל פינג פונג עם קליפה קשה,שבצורתו הטבעית לא כל כך טעים,נטול מתיקות,עם מרירות קלה וארומה מיוחדת ואקזוטית.
האסאי הוא בין הפירות המזינים ביותר-יש בו אומגה 3 ו-6,ימבה ויטמינים ומינרלים,חומצות אמינו,נוגדי חימצון ודי הרבה קלוריות ושומן,פשוט ארוחה שלמה בפרי אחד.
בברזיל מגישים את האסאי ממותק עם דבש,יוגורט וגרנולה,כמעין מוזלי ברזילאי.
מסתבר שהוא נמצא כבר בארץ כבר די הרבה זמן.בשנה שעברה יצא לי כבר להתעסק איתו וגם בקיץ הזה במסעדה כנראה נשכלל איתו איזשהוא קינוח.
 בן,בחור חביב שהוא ספק אסאי בארץ ונרקומן של האסאי התנסה עם הפרי כבר בהרבה צורות-עם טחינה,לבנה,מרינדה לעוף,באורז ועוד.הוא הדגים לי גם כן שייקים של אסאי עם אבוקדו,סלרי ותפוח ועוד.
אני בבית הכנתי את האסאי שלי, שוב עם סלט המנגו הירוק בתוספת חלב קוקוס,בננה ,דבש וסילאן.קחו מתכון וחפשו את האסאי בחנויות טבע או באינטרנט.

4 שקיות אסאי של 100 גרם כל אח
1 בננה
2 כפות דבש
2 כפות סילאן
100 מ"ל חלב קוקוס
חופן אגוזי לוז

קוקוס קלוי
קוביות פירות העונה

טוחנים את כל המרכיבים בבלנדר,עד לתערובת חלקה.מניחים סלט פירות בקערית ומוזגים מעל אסאי.

תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
איזה יופי!
מצאתי רק ספק למסעדות וכו', איפה ניתן להשיג ללקוחות פרטיים?
‏אנונימי אמר/ה…
אני יודע שמשווקים לחנויות טבע,אפשר לנסות בניצת הדובדבן או עדן טבע מרקט.
‏אנונימי אמר/ה…
תצרו קשר עם בן בטל: 052-8512994. ותעשו לייק בפייסבוק.
http://www.facebook.com/benacai?ref=ts

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש