אהבה מתוקה

כשאני ושירי היינו רק חברים,אני זוכר שביום האהבה הכנתי מתבנית סיליקון לקוביות קרח בצורת לבבות,לבבות שוקולדים משוקולד מריר ולבן שהיא כל כך אוהבת.
עכשיו,לאחר שנים מאז הרגע ההוא,החלטתי לעשות לה ביום האהבה פרלינים.
הכנת הפרלינים החלה בטמפרור השוקולד.כידוע, ליצור שוקולד עמיד בטמפ' החדר לאחר המסתו,יש להגיע איתו ל60 מעלות,מה שגורם להשמדת הקריסטלים בעלי טמפ' היתוך נמוכה,ואז לקרר בהדרגתיות את השוקולד ל30-32 מעלות.זהו השוקולד שיצר את מעטה הפרלין.המילויים שהכנתי הם שוקולד חלב עם למון גראס וגרידת לימון,שוקולד חלב וגרניום,שוקולד מריר ובלסמי,ושוקולד מריר עם יוגורט,טעמים טובים שאני מאוד אוהב.
יום אהבה מתוק.



תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
נראה טעים :P
יש לי שאלה קצת לא קשורה לנושא!
למה כאשר שאני עושה רביולי הוא אחרי שהוא עומד עם המילוי הוא נקרע ונדבק לשולחן על אף שהוא עם קמח וסולת..??
אשמח אם תענה לי ! =]
שובב קולינרי אמר/ה…
סביר להניח שהמילוי רך ונוזלי מידי והוא מרטיב את הבצק,וגם שהבצק לא מקומח מספיק,או שהבצק רך מידי מה שדורש עוד קמח בתוך הבצק.
תניח את הרביולי על נייר פרגמנט מקומח קלות,ותכניס למקרר להתייצבות.
‏אנונימי אמר/ה…
גם במקרר הוא נדבק אחד לשני.
ניסיתי כמה סוגי בצק וכמה סוגי מילוי ואותו הדבר.
בצק פסטה שמורכב רק מקמח דורום נהיה קשה לאחר הזמן שהוא שוהה לאחר העיבוד וקשה מאוד לעבוד איתו!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש