למי יש יום הולדת?לי לי לי







מחר ה-16 ביולי יש לי יום הולדת,שבו אבלה עם המשפחה בבריכה,במסעדה וחגיגה בבית.אך לפני הכל...איפה,איפה,איפה,איפה העוגה.שירי,ביוזמתי, החליטה לבשל לי כל השבוע הקרוב,וגם כן להכין את עוגת היומולדת,שזה בד"כ מסורת:אני מכין לה והיא מכינה לי.
אך מכיוון שזמנה קצר,והעייפות עלולה להשתלט עליה בערב,החלטתי להכין לי את העוגה.
לא עוגה מהודרת אך טעימה ועם הטעמים שאני מאוד אוהב.אז הכנתי:
מוס שוקולד בתוך קערת בומב עגולה
חתיכות בראוניז מהבראוניז שהכנתי לילד לגן למחר(רק יישרתי קצוות)שאותם שתלתי בתוך המוס.
ביסקיוויטים מרוסקים,עם שוקולד וליקר בטעם קרם ברולה,קוקוס קלוי ואגוזי לוז,שזה יהיה הבסיס לעוגה.
זה נכנס למקפיא,מחר ישוחרר לחופשי ולזה נוסיף תאנים מקורמלות.
סביר להניח ששירי קוראת את השורות הללו בזה הרגע,כשהיא לא מודעת לנעשה .עכשיו השאלה,כמה זמן יקח לה להתקשר אליי,והאם היא חושבת שהכנתי גם ארוחת צהריים?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש