לחשוב מחוץ לתבנית


בתחום של הבישול המח עובד שעות נוספות.תמיד יש את הצורך להמציא משהו חדש.
לי קורה שאני נתקל בדבר מה שאפילו לא קשור לאוכל,כמו למשל עטיפה מעניינת לפרחים,וחושב איך ליצור טוויל בצורת העטיפה הזו.או למשל דברים שכן קשורים לתחום האוכל,ואז אני שואל את עצמי איך יוצרים טים טם תוצרת עצמית,או מרשמלו בכל טעם שבא לי.כך הגיע תעשיית המזון לתחום המסעדנות,שמלאה בשיטות וטכניקות.יש משהו יותר מסעיר מליצור מסטיק בטעם עוף בקארי,או ליצור קורנפלקס מפרי או ירק,ביצת הפתעה במילוי כלשהו,או אבקת שמן זית?
אז באותו נושא,קיבלתי מכשיר סודה קלאב ליצירת סודה,יחד עם תבנית ליציקת קוביות קרח ארוכות ומעוגלות.
מיד הראש נזרק לכיוונים נוספים,ופסיפלורה שקניתי בשוק במחיר מבצע נכנסה לתוך תבנית הקרח ונוצרו מעין ארטיקים.
אפשר ליצור גלילים כאלו מסורבה או גלידה,או להשתמש בזה לארטיק כבד אווז שאני מכין במסעדה.
בנוגע למכשיר הסודה,אפשר לדמיין משקאות לא סטנדרטים מוגזים בעזרתו,כמו חלב קוקוס מוגז,קפה קר מוגז,תה קר מוגז.
השמיים הם הגבול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש