לונדון-יומן מסע


 חזרתי מהטיול הנפלא באנגליה,היה מצוין ובעיקר טעים.במסעדת fat duck שאליה הלכתי והייתה כל מטרת הטיול,היה מצוין אך הפך שולי לעומת שאר הטיול שהתבסס על אוכל,ועל זה אני ארחיב.אבל שלב שלב,הפוסט הולך להיות ארוך ובשלבים אז לקחת נשימה ארוכה.
נתחיל במזג אוויר.אנגליה היא מדינה קרה,קרה מאוד וביחוד עכשיו.ביום האחרון של הטיול זכינו לראות שלג שנערם  על המכוניות ועל כל הדרכים.האגמים  בפארקים שם קפואים והתמונה הנ"ל מראה שכת קרח ששברתי מאגם קפוא שכזה.



 נוף ממעוף המטוס.כל אירופה קפואה
 בעניין האוכל.באנגליה יש שפע מהכל החל מירקות כמו אנדיב סגול,אספרגוסי ענק,שורש סלרי ענק שיחידה אחת מספיקה להכין מרק לכל המשפחה,שלל סוגי פטריות-ז'ירול,שנטרל,טראמפט,פורצ'יני,סוגי פטריות שלא ניתן להשיג בארץ או להשיגן רק מיובשות ושעולות פי 10,סוגי עגבניות שונות,.בקטע של פירות זה מטורף.פירות יער טריים נמכרים בכל סופר מפטל אדום ושחור ועד חמוציות ודומדמניות.בחנויות של סינים ניתן למצוא פירות שונים ומשונים כמו לונג קונג שמרקמו כמו של ליצ'י וטעמו כמו של פומלה,עלים טריים של שומשום,כפיר ליים טרי,עלי קארי טריים.
מבחינת בשר זה גם טירוף,פשוט גן עדן לבשלנים.בשווקים הגדולים ניתן למצוא הכל-יונים,פסיונים,שלווים,צבי,ארנבת,עופות שאכלו כל חייהם תירס ובשרם צהוב,עופות בר שחורות,בשר חזיר,כל סוגי הפירות ים וכל סוגי הדגים.חוץ מזה גבינות מכל העולם מככבים שם.


 טוסט ענק בשוק

 אוכלים המבוגר כבש בשוק
 פלפל שחור טרי


 תאנים שקיבלו שכבת קרח מהקור


 כרוב ניצנים על הגבעול
 מרקים מוכנים בשקית
 איגלו מבצק סוכר
 פופקורן גדל על העצים?




 שום מעושן
 פטריות פורצ'יני


 פאי בשר

באחד השווקים קנינו ארנבת,יונה,בייקון,בשר צבי,עוף ודג שד ים ובישלנו אותם בבית שבו התגוררנו.לזה הוספנו שלל
פטריות,סיליקורניה שזה ירק מלוח שמושקה במיים מלוחים ואנדיב סגול.ציר התבשל לו, מכל העצמות שנשארו מניקוי העופות,תפו"א התבשלו להם בסיר לפירה עם שום ופטרוזיליה,הפטריות הוקפצו קלות והבשר נצלה בתנור.
בשר היונה אדום כמו בקר,רך ועסיסי ומזכיר מעט טעם של כבד.העוף שאכל כל חייו תירס, רך יותר מכל עוף שניתן לתאר,הצבי בעל טעם בשרי עמוק והארנבת...מרגיש כמו עוף.



בפוסט הבא-ה-ארוחה בפאט דאק ועוד.


תגובות

CooknBake אמר/ה…
וואוו איזה תמונות! איזו אווירת חורף משגעת.
איזה ירקות, פשוט להתקנא במגוון שיש להם להציע אם זה בירקות, בבשרים, במאפים.... תענוג.

תודה :)
מחכה לפוסט הבא.
Odeliaa אמר/ה…
מהמם!
טיולים אמר/ה…
וואו התמונות מדהימות! לא הייתי באנגליה כבר שנים, ונראה שאני ממש מפספסת! זה כ"כ כיף לטייל במדינה שבה אתה דובר את השפה המקומית ויכול באמת להתמצא בקלות... חבל שכל כך יקר שם! אין צורך לומר שהתמונה האהובה עליי כמובן היתה זו של הקאפקייקס, יאמי (:
‏אנונימי אמר/ה…
שנייה הלכתי להקיא... אוקי חזרתי... רק חסר היה שתקנה גם בשר כלב וחתול ואז המסע הקולינארי שלך היה מושלם! אז עכשיו כשהקיבה שלכם הפכה לבית קברות לחיות מחמד ולחיות בר, ולחיות נכחדות אני מאחלת לך את כל הטוב שבית קברות מציע!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש