חופשה בכרתים

אז חזרתי מכרתים וכן,היה נהדר.

שמש,ים,בריכה,מגלשות מיים,מסיבות קצף,אוכל סביב השעון,פשוט כיף.

בילינו כל המשפחה במלון סטאר ביץ,שהוא מעין כפר נופש ונראה הכי אטרקטיבי באיזור,חולש על שטח גדול,כולל בתוכו פארק מיים מלהיב,בריכות זרוקות בכל פינה וחוף ים צמוד לאורך כל מתחם המלון.

כל יום ב 16:30 מסיבת קצף לצלילי מוסיקה קצבית וזה לא אומר שהמקום נחשב רק לצעירים קלאברים,הילדים שלי התרוצצו שם בלי סוף,מתמלאים בקצף ואז קופצים לבריכה לשטוף את עצמם.
המלון היה בקטע של הכל כלול,אך אי אפשר להגיע ליוון בלי לאכול איזה גירוס טוב,שזו השווארמה המקומית,יושבת על פיתה קלויה על גחלים,מלאה בבצל,יוגורט ועשבים טריים.

חוץ מבקלאווה שנמצאת בכל מקום מצאנו גם פטיסרי עם קינוחים חביבים שהיינו חייבים לדגום מהם.


שירי,שדי דאגה לגבי הילדים,שזו הפעם הראשונה שאנו טסים איתם לחו"ל,החליטה לקעקע אותם זמנית עם המספר טלפון שלנו על גבם...





בתחילת הטיול גם כן רכשנו מצלמה שעמידה במיים,פיתרון מצוין למצלמה שיכולה להסתובב איתנו בכיס של הבגד ים,להיכנס איתה לבריכה\ים\מגלשות מיים ולצלם תמונות לא קונבנציונליות.

מיים מיים בששון!








תגובות

ביסטייל אמר/ה…
קרעת אותי מצחוק מהקעקועים של הילדים
בחיים לא הייתי מעלה על דעתי לעשות כך. אכן רעיון מקורי
יללה חוזרים לעבודה. בקרוב מחכים לנו ימים עמוסים ביותר
תתכונן
ביטוח חו"ל אמר/ה…
נראה לי שגם אני אקח את המשפחה לכרתים לפי התמונות. :)

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש