אני עוזב




קשה לי להגיד את זה,אבל כן...אני עוזב את מסה.את המקום המקסים הזה,הבית החם שבו תפקדתי על הניהול בו במשך 7 שנים.

פניי מועדות כעת למקום חדש,שיפתח בשאיפה בפברואר-מרץ,שם אתפקד כשף ראשי.
המקום הוא במתחם שרונה שקם ונבנה בימים אלו והולך להיות ה-מתחם הבא של העיר עם עשרות מסעדות שכולם שוכנים במבנים ישנים של בתי טמפלרים לשעבר,שטח שטובל בהרבה ירוק ומתצפת לכל מרכז העיר הסובב אותו.



המבנה עצמו יהיה בעל אופי מגוון ויהיה בשיתוף יחד עם השף קונדיטור אורן בקר.
קונדיטורית בוטיק מיוחדת במינה וכל מילה נוספת מיותרת,תתמקם בקומה תחתונה.
המסעדה,מטבח שף מודרני,קלילה ומעניינת,בקומת הקרקע.
קומה עליונה יתפקד בר אקסקלוסיבי.

בקרוב נתחיל באיסוף צוות,אז כל המעוניין-הדלת פתוחה.פרטים בהמשך...


                                                                     זו המסעדה



                                                          כאן אבשל עוד כמה חודשים


                                            לפני ואחרי-בית משק טמפלרי בעבר,מסעדה מודרנית בעתיד


תגובות

טל אמר/ה…
וואו.
שיהיה המון בהצלחה.
נבוא לדגום שיפתח!
נשמע כמו שילוב מנצח שלך ושל אורן.
שובב קולינרי אמר/ה…
תודה רבה טל
עדן אמר/ה…
המון הבצלחה!!
המטבח יהיה מולקולארי?
‏אינפי אמר/ה…
חושב שאתה עושה טעות. בכל אופן, מאחל בהצלחה.
שובב קולינרי אמר/ה…
יהיו נגיעות. חוץ מזה יהיה מרגש מאוד
שובב קולינרי אמר/ה…
איזה חמוד.מה,לא מגיע לי להיות שף בכוחות עצמי כבר?
‏אינפי אמר/ה…
בוודאי שכן, פשוט סבור שכדאי להמתין קצת עד תעבור תקופת המיתון, להתחבר למשקיע רציני ולפתוח
מסעדה טובה ולבד (ודי לחכימא ברמיזא). כרגע, הכי טוב יהיה להמתין בצל מסעדת מסה. אך שוב, מאחל
בהצלחה. אני אמשיך לעקוב, כרגיל..
שובב קולינרי אמר/ה…
המיתון הזה...4 שנים אני מחכה שיעבור כבר
shunit אמר/ה…
וואו. איזה צוות מנצח (-: בהצלחה!
‏מיכל אמר/ה…
נשמע מדהים!!! איזה יופי!!! מצפה כבר לבוא לבקר, לטעום וללמוד ממך... שיהיה המון בהצלחה!!! מגיע לך.
‏אנונימי אמר/ה…
בליקר בייקרי עם מתחם בן 3 קומות ובו בית קפה בליקר בוטיק, קומת אירועים אקסקלוסיבית וביה"ס לאפייה של קונדיטור הרשת אורן בקר. כמו כן יצטרפו רוי שוקולד, קפה לנדוור, קפה נטו, אגאדיר, קפה ויולה, פיצריה אליצ'ה, וגלידת וניליה.
קטע מתוך כתבה על המסעדות שייפתחו במתחם שרונה . - הקטע על אורן בקר לא מובן לי . האם הוא גם יעבוד איתך בקונדטוריה וגם יעבוד ובבית ספר לאפייה בבליקר ?
זו הכתבה: http://food.walla.co.il/?w=/905/2562453
שובב קולינרי אמר/ה…
הי לאנונימי
המקום לא יקרא בליקר והוא גם לא יהיה בית קפה,אלא מטבח שף.הכתבה היא לא מעודכנת ונכתבה בלי ידיעה מוקדמת מה יוקם.לאורן יהיה קונדיטוריית בוטיק,תהיה קומת מסעדה ותהיה קומת בר.
Unknown אמר/ה…
אמנם אני חדש פה והתגובות מעט ישנות...אתה עדיין מחפש עובדים?
שובב קולינרי אמר/ה…
אני צריך כרגע עובדים למקום בהרצליה אם זה אקטואלי מבחינתך

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש