עלילות העיר אילת

בשבוע שעבר,רגע לפני סוכות,ארזנו את הפקלאות בדרכנו לאילת לחגוג שם לשקד יומולדת,בלינה באוהל על החוף.
השכמה מוקדם בבוקר סידרה לנו דרך בלי פeקים ובעיות בדרכים.התחנה הראשונה-פארק גולדה.

פארק גולדה נמצא אחרי באר שבע,קרוב ליישוב רביבים ובו אגם גדול,גן שעשועים ופינות מוצלות,מקום טוב לעצירה קלילה  בשביל לחלץ את הגוף ולהרגיע את הילדים.

דקות אחדות של נסיעה מהפארק הגענו לעצירה נוספת-חוות קורנמל,בה מייצרים גבינות עיזים משובחות.
תשע בבוקר,הגיע זמן האכלת העיזים וגם צוות בנות מהאיזור הגיעו בשביל שהמסעדה הקטנה שיצרו שם משתי קרונות רכבת תהיה מוכנה לעוברים והשבים,מעשר בבוקר.
במקום ניתן לטעום ואף לקנות גבינות.דגמנו מכל הגבינות הנהדרות והחלטנו לקנות את גבינת "עדי" המיושנת שנה,מזכירה באופי את הפרמז'ן ולה טעם דומיננטי,עשיר ואגוזי.

התחנה הבאה-מצפה רמון.

מרכז המבקרים היה סגור לשיפוצים,אז תיצפתנו על האיזור מגבוה ונסענו לגן הפסלים שבקרבת מקום,פסלים שונים שניתן גם לנגן בהם.מזג האוויר התחיל להתחמם מידי,אז ברחנו לרכב.

אינדיאנים השתלטו על הנגב.
בדרך מצאנו את חוות זית במדבר,מקום שהבטחנו לעצמנו להגיע לשם מתי שהוא.במקום לינה באוהלים אינדיאניים המצויידים היטב ולכל אוהל יש בצמוד בריכה קטנה להשתכשך בה.

אחרי דרך ארוכה ומשמחת הגענו לאילת בדרך מיד לעיר המלכים.
לעיר המלכים יש להצטייד בילד אחד או שניים רק בשביל התירוץ שגם המבוגרים יקחו חלק פעיל בנעשה שם.
מאוד מעניין שם בפנים.מערה ארוכה שמספרת בעזרת מופע בובות וקולות סיפורי תנ"ך,חדר אשליות שמפתיע,מרגש ומצחיק כל אחד.אפילו כניסה לשירותים גורמת להרגיש כמו בתוך הסיפור של עליסה בארץ הפלאות.

אחרי שכשוך של בין ערביים בים,היינו רעבים.חיפוש מהיר בגוגל ומצאתי את מסעדת פסטורי.המסעדה היא מסעדה איטלקית עם אווירה ביתית שכיף לשבת שם.
היינו כה רעבים שהזמנו הרבה אוכל-סלט עם ארטישוקים,פטריות ממולאות גבינת עיזים,סשימי דג.לעיקריות סינטה טובה על ריזוטו מהביל,פיצה,ולזניה של בולונז שהכביד טוב טוב כמו שצריך בשביל שלא נחשוב להיות רעבים אחר כך באוהל.

מסתבר שיש קניון חדש באילת.ולא סתם קניון,קניון ענקי שמסביב חנויות ובמרכזו משטח החלקה על הקרח לכל המעוניין ומידי פעם ישנם הופעות של מחליקים מקצועניים.

למחרת בצהריים הגענו לג'קניס-מסעדה פשוטה של אוכל ביתי ברחוב אנפה 1בתוך המרכז הקטן שנמצא שם.
במחיר 120 שקל קיבלנו 3 ארוחות דשנות הכוללים מנות עיקריות,סלטים ותוספות.עשינו טייק אווי לאחד החופים ופתחנו שם שולחן.
לפני שיצאונ מאילת תדלקנו מיכל מלא,הדלק זול באילת-מרגישים שדופקים את המערכת.

עצירה קלילה בכושי רימון,לשתייה,התרעננות וסיור קטן בפינת חי שם יש נחש עם שני ראשים.

הטיול עדיין לא הסתיים.לכבוד סוכות,הקימו בעיר העתיקה ממשית שוק נבטי אותנטי ביותר.
בדואים מכרו את מרכולתם,נפח זכוכית ייצר צנצנות ואגרטלים,מספר סיפורים סיפר לצלילי מיתר ובמחלקת המזון מכרו...סביח.אותנטי.