ליקר...של מה?


בפוסט קודם כתבתי על ליקר שהכנתי והתבקשתם,הקוראים,לנחש מאיזה פרי הכנתי אותו.
אז על התגובה הראשונה הצליחה גולשת נאמנה לנחש שהליקר עשוי מפירות...הדס.
ליקר הדסים הנקרא מירטו הוא משקה המוכר מאיטליה  או יותר נכון סרדיניה,ששם זהו המשקה הלאומי.יש מירטו שעשוי מהפירות וצבעו סגול כהה ויש שמוכן מעלי ההדס והוא בהיר.הליקר הוא בעל טעם וריח יחודי,העובר מיצוי של הפירות בתוך אלכוהול עם תוספת מי סוכר לכמה חודשים.אני הכנתי אותו תוך שתי דקות ע"י סיפון שיוצר חליטה קרה מהירה מאוד.קחו מתכון.

100 גרם פירות הדס שטופים
חצי ליטר אלכוהול נקי או וודקה
מי סוכר

מועכים מעט את הפירות.משרים את הפירות באלכוהול כשבועיים.ממתיקים לפי הטעם.
עם סיפון -מערבבים אלכוהול,פירות הדס ומי סוכר,שמים בסיפון עם בלון אחד,מנערים,ממתינים שתי דקות ומשחררים בבת אחת את לחץ הגז.לרוויה.

תגובות

עלמה אמר/ה…
טוב, אני יצאתי קצת מפגרת עם ההימור שלי על זיתים, הא?
‏אנונימי אמר/ה…
יש לי שאלה קצת לא קשורה אם אפשר.
אני לא מצליחה להכין עוגת שכבות אף פעם,אני תמיד נתקעת בעוגת הבסיס (הן בעליית העוגה שלא עולה לי כלל והן בחיתוך הפרוסות אשר לא ניתנות לחיתוך מפאת אי עליית העוגה).
אודה אם תוכל להביא כאן מתכון של עוגת שכבות בסיסית.
יחד עם זאת, רציתי לשאול איך אופים בתוך רינג את העוגה מבלי שהיא תנזל לכל הצדדים.
שובב קולינרי אמר/ה…
לאנונימית,שלחי לי את מייל שלך ואשמח לפרט לגבי שאלתך.רק תכתבי לי לאיזה עוגת שכבות את מתכוונת-מוס,קרם,עם פירות או בלי.
meiralaluf@gmail.com
‏לוי אמר/ה…
אתה יכול לפרסם פוסט של משהו "רגיל" כמו עוגת שכבות לפעמים
לא חייב תמיד להפציץ בדברים מגניבים

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש