ביקור ב"NG"






אפשר להגיד שיצא לי לאכול כבר ברוב מסעדות הבשרים הטובות בארץ, מה גם שבקוואטרו הבשר משובח ביותר ומיישר קו עם רוב המסעדות בארץ ואף עולה עליהם,אך במסעדת אנ ג׳י, מסעדת בשרים ותיקה עדיין לא יצא לי לאכול, עד לפני השבוע החולף.
יצאנו אני ושירי לסעוד באנ ג׳י, כמובן שרוב היום לא אכלנו בשביל לשמור את עצמנו לכבוד הבשר.
אנ ג׳י נמצאת בנווה צדק במבנה ישן עם עיצוב קלסי,התיישבנו על הבר וקיבלנו הסבר על המהפיכה שיצרו במקום מבחינת הבשר.מהפיכה שנקראת ״חי בריא״,תו תקן לגידול הפרות שחוות גידול מסויימות מתחילות ליישר קו בהתאם לכך.תו תקן עם תשומת לב לתנאי המחייה,המזון אותו אוכלות הפרות,נוחות המגורים שלהן ועוד.
כך אפשר להזמין למשל אנטריקוט מחוות גידול מסויימת וטיבון משובח מחווה אחרת,משהו שנהוג במדינות העולם כבר שנים,כל חווה עם הייחוד שלה ותנאי הגידול שלה,זהו שלב התחלתי בארץ וצעד מבורך שכך נדע מה אנו אוכלים ועם זאת נאכל בשר גם בריא יותר ומזין יותר.


מעבר לזה, בקרוב יש את תחרות פרסי האוכל של טיים אאוט בחסות סן פלגרינו ואקווה פנה , ששמים דגש על פיתוח וחשיפת הקולינריה הישראלית,בין היתר גם על תחרות שפים צעירים שנערכת כל שנה.
 לרגל התחרות סן פלגרינו משיקים יחד עם טיים-אאוט תפריטי טעימות מיוחדים בקרב מגוון מסעדות מובילות המתחרות בתחרות "פרסי האוכל",ובכך מאפשרת להנגיש את מנות הגורמה בתפריט מגוון ובמחיר נוח.
המנות מוגשות בליווי בקבוק סן פלגרינו, מים מינרליים טבעיים מוגזים.אז גם מסעדת אנ ג'י לוקחת חלק ותתמודד בקטגוריה של מסעדת הבשרים הטובה ביותר וגם כן תציע תפריט טעימות מיוחד לרגל המאורע.



אז התחלנו במלאכה והזמנו לראשונות פרחי קרפצו בקר,קרפצ׳ו בקר עוטפים עשבי תיבול עם נגיעת בלסמי מצומצם וגם "גבעה ירוקה",ערימת עשבים חמצמצים עם שרימפס חמים ואגוזים קצוצים ,התחלה טובה ולא מכבידה בשביל המשימה שבשבילה הגענו.



 אז ״דגמנו״ אנטריקוט של 400 גרם וטיבון של 600 גרם עם תפודים לוהטים ליד ולא צריך כלום מעבר לזה, רק יין טוב,במקרה שלנו יין לבן,לא הולכים אנו לפי החוקים האדוקים,אלא לפי מה שמתאים לנו באותו רגע.
הבשר היה מצוין,עסיסי ובשרני, הרגשנו שיכולנו ללעוס עוד נתח קטן נוסף,אבל למה להתחזר.
בקינוחים, פונדנט שוקולד בפויקה, נאפה בו במקום, חם ומהביל עם מטבעות שוקולד לבן וגלידת וניל ובנוסף גם פנקוטה עדינה וטובה.
טעים באנ ג׳י, שם אפשר להגיע ולבלוס נתחים שונים בגדלים שונים גדולים ל1.2 ק״ג של פורטרהאוס עסיסי,
עכשיו שכל העיר רועשת בגלל פרסי האוכל של טיים אאוט, אנ ג׳י אחת המתחרות החזקות בתחום.נאחל להם בהצלחה. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש