בחזרה לגן עדן










לאחר שבשנה שעברה נהנתי כל כך בחנות הגלידות" טאפס",הגענו לשם שוב השבוע,אני ובניי הבלסנים בשביל להשתכר מגלידה,עד דה לא ידע.

בטאפס,הגלידות עשויות כולן מיוגורט,הטעמים מלהיבים ושובבים כגון עוגת גבינה,אפרסק ומנגו,פאי תפוחים,לחובבי הז'אנר יש גם שקולד מנטה ויש גם את הטעמים הסטנדרטים של שוקולד,וניל ויוגורט טבעי.המזיגה היא פרונטלית,כך שכל לקוח מוזג לעצמו את הגלידה כאוות נפשו.לאחר המזיגה ניגשים לעמדת התוספות,שם יש 41 תוספות,שקד ספר,עוגיות לוטוס,מקופלת,סוכריות גומי,מרשמלו,קוקוס קלוי ועוד ועוד.מעבר לזה יש גם רטבי שוקולד וגם פירות חתוכים עם כל זה לא מספיק.כמה שהעמסנו ככה צריך לשלם,לפי משקל והעין אוכלת,אז קל להשתולל כאן.

בהתחלה,הציעו לנו קודם כל טעימות של הגלידות בשביל שנחווה אותם ונחליט מה בא לנו למלא בגביע גדול יותר.
הילדים אחוזי תזזית החלו מפרפרים בין העמדות ,מלקקים גלידות,יותר נכון דופקים שאטים של גלידה כשעינהם מזוגגות מאושר.אכן תמונות קשות.








אחר כך הגיע זמן האמת,כל אחד מאיתנו,בעיקר אני, התנפל על גלידה שהוא אוהב ומילא את הגביע בכל טוב.
גלידת קטיפה אדומה היא גלידה מצוינת שהיא למעשה פטל ושוקולד לבן,גם גלידת הקפוצ'ינו והעוגת גבינה טעימים ביותר,אלו הטעמים שאני בחרתי.קצת קוביות מנגו,קצת פתיתי שוקולד,קצת קוקוס קלוי ולעסק.
לאחר ההעמסה התיישבנו על כסאות הבר שלידן טאבלטים עם משחקים לילדים.מעבר לזה שיחקנו עם המצלמה של הטאבלט ושמתי לב שגם באפליקציית פתקים אנשים משאירים שם הודעות,חלקן מצחיקות,חלקן אי אפשר להעלות כאן על הכתב,תצטרכו לקרוא אותם לבד.
מסתבר שיש גם כן תחרות-מצלמים את הגלידה הכי מושחתת שאתם יכולים ליצור שם בסניף,מעלים לפייסבוק וזוכים בפרסים.
תענוג צרוף בטאפס,חווית האכילה כיפית ביותר במיוחד בימים אלו,חובה לנסות.


                                                          הגלידה גרמה לשקד לפצוח בריקוד

                                                           גם הגבה של גפן נהנתה מהגלידה




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש