ביקור בניני האצ'י




על רחוב בן יהודה  228 בתל אביב קמה מסעדה חדשה בשם ניני האצ׳י שם ביקרתי בשבוע שעבר.המסעדה היא מסעדה יפנית,לוגו המקום מראה אשה יפנית לבושה בגדים מסורתיים,כנראה זו ניני האצ׳י על שמה נקראה המקום חשבתי,אך הסבירו לי מאוחר יותר ש-ני ביפנית זה 2 והאצ׳י זה 8,מה שזה אומר שהשם ניני האצ׳י=228,מספר הרחוב.
תפריט המסעדה חולש על סלטים, מרקים, סשימי וסושי, תפריט שנראה קליל ורענן שיכול להוות מקום בילוי ראוי בהחלט לקהל צעיר, במיוחד במחירים הסבירים המוצגים כאן.




התחלתי בנשנוש של קריספי סקין שזה עור דג של סלמון ואינטיאס תפוחים ופריכים מוגשים עם טריאקי סמיך.גם כן סלט של מקלות ירקות ברוטב חמוץ חריף מתוק וסלט אטריות עם אצות  וקוביות טמגו שזה חביתה יפנית.הכל מאוד מרענן ומבוצע טוב.אגדשי טופו,קוביות טופו בטמפורה בתוך רוטב סויה עדין עם אצות נורי וצנון היה חם ופריך עוד מנה במסגרת הנשנושים הראויים שלצד סאקה או בירה הולך מצוין.
בסקציית הדגים הנאים,סשימי המשלב טונה וסלמון עם טעמי שמן שומשום ומעט סויה שהיה מעולה עם דגים טריים וטובים.





אחרי גיוזה של עוף טעימה שנטבלה בסויה הגיע זמן הסושי ששם נרשמו כמה הפתעות.

קומבינציה של סושי עם ניגירי מצוין שחוץ ממנו היה בין היתר גם סושי שנקרא במבה רול וכשמו כן הוא,ממולא חמאת בוטנים ויוצר סושי עם טוויסט מעניין בעלילה מפותלת.עוד סושי מעניין היה סושי ללא אורז כלל, בעטיפת אבוקדו ומילוי של טונה ואספרגוס.סושי נוסף היה במעטפת חיצונית של תותי שדה,מראה מלבב ועדין בטעם.






לסוף מתוק יש מקבץ קינוחים קטנים כגון ברולה למון גראס,עוגונת שוקולד חמה ועוד כמה פטיפורים קטנים.
יצאתי מניני האצ׳י קליל בכמה מובנים,אוכל קליל ולא מכביד,לא על הבטן ולא על הכיס,מחירים סבירים עד זולים ושמדובר באוכל שעשוי טוב אז זה עושה את כל העסק לכיפי ומהנה יותר.אה,המקום גם כשר לכל אלו שמחפשים בנרות מקומות סטייל זה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש