הקסם עובד

במאי שנה שעברה כתבתי כאן בבלוג על פרי מיוחד המכונה פרי הקסם,שכשאוכלים ממנו,כל דבר חמוץ ומר נהפך למתוק.


לאחר בדיקה וחיפוש גיליתי שבארץ יש כאלו שניסו לגדל את הפרי, אך אף אחד לא הצליח ואז הגיעה אליי בחורה נחמדת בשם ליאור שמסתבר שמביאה לארץ כדורים שהם מיצוי הפרי.כמובן שמיד קפצתי על הגילוי ועכשיו אני כבר לאחר חודשים של ניסיון עם הכדורים הללו בשאיפה לשלבם גם במסעדה לאיזשהו מנה מטורפת,אך זהו מהלך מעט בעייתי לחלק כדורים במסעדה.בקשר לכדורים-חבילה מכילה 10 כדורים שניתן בכיף לחצות כל אחד ולהשתמש בחצי כדור,האפקט לא נחלש.האופוריה וה"הזיות" שהכדור גרם לי בניסיון הראשון היו מטורפים,בגלל התעתוע בראש,כאילו לקחתי כדור מסוג אחר קשה יותר.טעם הכדור כטעם קרטון ויש למצוץ אותו ולהעביר אותו בכל חלל הפה.בהתנסות שלי אכלתי עגבניית שרי.ווואאוווווו.העגבניה נהפכה למעין סוכריה מתוקה מאוד.מיד לאחר העגבניה אני אוכל לימון שהופך ללימונדה.אני לועס את קליפת הלימון והקליפה לא מרה בכלל אלא מתוקה.מה עם לימונים כבושים?ממש ריבה.ההתלהבות והחיפוש אחר טעימה של עוד ועוד דברים ממש גורמים לסוג של הזרקת אדרנלין והרגשת הזיות-אבל הכל טבעי,אין לחשוש.

לאחר הלימון הגיע התור של חומץ בלסמי ומיץ לימון.מרוב שזה טעים אני ממלא את פי הישר מן הבקבוק וחושב איך הבטן תרגיש לאחר התפוגגות ההשפעה.בדקתי את האפקט עם טבסקו, אבל טבסקו עשה לי רק חריף בפה. בירה לא מרגישה מרירה,יין אדום מרגיש כמו יין פטישים ויוגורט טבעי מרגיש כמו פרילי.קשה להסביר איך הכדור הזה משפיע אך ברור שהוא משפיע על קולטני הטעם תוך כדי תעתוע המח.על שירי זה לקח קצת זמן עד שזה עבד,כי המחשבה בראש שלה לאכול לימון היתה קשה ועשה לה מיד חמוץ על הלשון מה שפשוט הצליח לבטל את ההשפעה של הכדור.מה שנקרא הכל בראש.שקד התנסה בזה,ההורים שלי התנסו,רוב הטבחים במסה התנסו בזה.ומה איתכם?

צרו קשר עם ליאור-2747757 -052
חבילת 10 כדורים יעלו 50 שקלים.חובה להתנסות.

תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
תוך כמה זמן מרגע נטילתו מתחילים להרגיש את השפעת הכדור?
שובב קולינרי אמר/ה…
לאחר שמסיימים למצוץ אותו,כ5 דקות.ההשפעה היא כ30-40 דקות
אורון אמר/ה…
לאחרונה שבדקתי, משתלת וולך הם היחידים שמחזיקים - ומצליחים להחזיק - עציצים כאלה.

http://www.fruit.co.il/fruit
שובב קולינרי אמר/ה…
לאחרונה שאני בדקתי יש להם עציצים אבל הפירות לא גדלים להם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

בחזרה ליפן

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש