סושי

כשאני פתאום נתקף רעב למשהו ספציפי,אני לא מרפה.אני רוצה פיצה,אז אני מיד יתחיל ללוש בצק או יפשיר לי טורטיה או פשוט ירים את הטלפון.השבוע כשהתחשק לי סושי,חיפשתי אצות נורי בבית ולא היה.אז אמרתי לעצמי,נגלגל סושי עם פרוסות מלפפון דקות,אבל גם מלפפון לא היה.שנייה לפני שאני מוותר,קלטתי במקרר זוקיני והימרתי עליו.בעזרת מנדולינה פרסתי פרוסות דקות ושקופות,מילאתי באורז ושאר ירקות,צירפתי סויה ומטבל של איולי עם רוטב צ'ילי ירוק שזה נהיה אצלי הקטשופ החדש,זה שאוכלים איתו הכל והפלא ופלא,יצא מצוין.סושי על טהרת הירק בלבד.

לאיולי אסייתי:

2 חלמונים
כפית ג'ינג'ר
5 עלי בזיל
כפית סויה
כף גדושה רוטב צ'ילי ירוק
חצי כוס שמן קנולה
מיץ מלימון אחד

טוחנים הכל  חוץ מהשמן.מזלפים שמן באיטיות לקבלת מרקם סמיך.



תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
כשאתה אומר רוטב צ'ילי ירוק אתה מתכוון רוטב צי'לי חריף מתוק כזה רק בצבע ירוק?
שובב קולינרי אמר/ה…
הרוטב הוא עם חתיכות של הצי'לי,כמו ברוטב האדום רק שהוא לא מתוק,אלא חריף בטעם מאוד מפתה ומעורר תיאבון.
‏אנונימי אמר/ה…
אז אם אני אקח את המתכון של הצילי האדום מתוק ואפחית מכמויות הסוכר ואשים פלפל ירוק חריף במקום האדום נראה לך שזה יצא?

סורי על החפירה פשוט זה נשמע טעים :)
שובב קולינרי אמר/ה…
סביר להניח שייצא לך,אבל לפעמים יש דברים ששווה לקנות ולא לעשות.יש משהו ברוטב הזה שחייב לטעום את המקור קודם בשביל להבין
‏אנונימי אמר/ה…
אתה יכול לעשות פרסומות למוצר?
שם וחברה וכל זה..
אני אקנה אבל אחרי זה אני אהיה חייבת להכין לבד :)
שובב קולינרי אמר/ה…
הרוטב הוא של חברת סוריי suree התאילנדית
הבקבוק דומה לזה של הרוטב צ'ילי האדום ורשום עליו רוטב צ'ילי לדגים,אבל הוא ממש לא רק לדגים.אני מצאתי אותו בחצי חינם.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש