קונפי תפוז


 קונפי זה לא רק עם שוק אווז.כשיש לי פירות הדר שאוטוטו נופחים את נשמותיהם, אך עדיין במצב אכיל, אני מכין מהם קונפי,ז"א אני מבשל אותם בסוכר על אש נמוכה למשך זמן ארוך.לפני כן אני נועץ בהם קינמון וציפורן שיתנו טעם נוסף וארומה נפלאה.בד"כ שמכינים ריבה היא יושבת במקרר חודשים בלי שום שימוש,אנחנו עדיין לא צרפתים שאוכלים כל בוקר ריבה עם הארוחה הקונטיננטלית שלנו.אבל הקונפי תפוז טוב להרבה דברים-לקצוץ אותו ולשלב בעוגות,לטחון ולשלב בעופות,לחתוך לפלחים ולהוציא חם יחד עם גלידה,או למרוח על מצה לחג הקרב ובא.אני כבר מתכנן לשלב אותם יחד עם הממרח מרשמלו.

3 תפוזים חצויים לשניים
500 גרם סוכר
4 ציפורן
2 מקלות קינמון

מרתיחים סיר עם מיים,חולטים את התפוזים במיים ל5 דקות בכדי להוציא מרירות.נועצים את הקינמון והציפורן בתפוזים.שופכים את המיים ושמים את הסוכר והתפוזים בסיר.מכסים במיים,מרתיחים ומנמיכים.מבשלים כשעתיים עד לשקיפות התפוזים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש