פרחי היביסקוס


פרח היביסקוס פגשתי בפעם הראשונה בגרסה המיובשת,קניתי לי שקית מהפרחים ואז חלטתי עם מיים,צמצמתי עם סוכר והכנתי סירופ אדום בוהק עם טעם חמצמץ מעט.א"כ גיליתי את הפרחים המסוכרים,הם היו יפים,מתוקים נורא ולא מזכירים שום טעם ייחודי של היביסיקוס.
לאחרונה מצאתי זרעים של היביסקוס ואמרתי לעצמי,יאללה נשתול!

לאחר כמה שבועות של המתנה,לאחר שהנביטו,צמחו לגובה,יצאו לבסוף הפרחים.
הפרחים יפהפהיים,עם "כתר" סביב פקעת עלי הכותרת,כשהפרח נפתח הוא לפתע מזכיר לי סוג אחר של פרח.
חיפוש קליל בגוגל מראה לי שהיביסקוס הוא פרח שדומה למרבה ההפתעה לפרח שגדל בכל גינה בארץ,זה שעושים איתו אף פינוקיו.כנראה שיש זנים להיביסקוס,מה שצומח אצלי,אין לו אף פינוקיו.



אוקיי,אז הפרחים גדלו,מה עושים עכשיו?קודם כל הייתי חייב לטעום.קטפתי לי פרח קטנטן והוא היה מאוד טעים,חמצמץ וקריספי מאוד.טעמתי גם את עלי הצמח והאמת שהם מצוינים גם כן,אני שוקל לשלב אותם בסלט.

בהמשך,קטפתי פרחים בגדלים שונים,חלק שמתי שמשרה של חומץ אורז וחומץ בלסמי וחלק עם מי סוכר ואלכוהול נקי.
לאחר יום טעמתי והתמוגגתי-אלה עם החומץ ספגו את המשרה הטעימה ושמרו על הפריכות שלהם ויתאימו לשילוב בסלט ומנות דגים נאים.אלה עם האלכוהול טעימים גם כן ואפשר לייעד לתוך כוס עם קוקטייל.
עכשיו צריך גם לכבוש את העלים של הצמח ולמלא אותם,סטייל עלי גפן.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש