איך להכין במבה?

איך מכינים במבה?
במבה מכינים מתירס,שבבי תירס,שמוכנסים לצינור ארוך בקוטר של הבמבה,ובלחץ וחום גבוהים תופחים כמו פופקורן לבמבה ארוכה בצבע לבן.לאחר חיתוך הבמבה,התהליך הבא הוא החדרת הטעם והצבע המוכרים ע"י ערבול הבמבה עם שמן בוטנים,מלח ומעט כורכום.פשוט.לאחר הבנת התהליך החלטתי לנסות ליצור גם כן במבה,כי ברגע שאפענח את עשיית הבמבה השמיים הם הגבול וכך אוכל ליצור טעמים שונים וצורות מגוונות.
טחנתי גרעיני תירס מיובשים,שהפכו לשבבים,אותם דחסתי לכלי מתכת עגול וקטן.הנסיון הראשון הוא טיגון בשמן עמוק בחום גבוה.לאחר כמה שניות הכלי יצא מהשמן והנסיון לא צלח.השבבים לא יתאגדו יחדיו ליחידה אחת ולא תפחו יתר על המידה.לאחר טיגון נוסף בחום מעט נמוך יותר התקבלה אותה תוצאה,אבל התקבל הטעם והמרקם המוכר של במבה,בצורה עדיין של שבבים.בחזרה לשולחן התכנון.


תגובות

njhjh אמר/ה…
היי, אני יודעת שזה לא קשור לפוסט, אבל נראה לי שאתה תוכל לעזור. אני רוצה לנסות ספריפיקציה אבל איפה אני משיגה את החומרים?
אם תוכל לעזור לי אני ממש אשמח!
שובב קולינרי אמר/ה…
הי בלה,כנסי לאתר הזה http://www.texturot.co.il,לאחר שתרכשי את החומרים אם תצטרכי עזרה אשמח לעזור לך
שובב קולינרי אמר/ה…
http://www.texturot.co.il/
Unknown אמר/ה…
שלום רב..

השגתי חומרים להכנת ספריפיקציה ואני אשמח אם תשתף אותי במתכונים וטיפים.

מייל mishi777@gmail.comמ תודה רבה :)
שובב קולינרי אמר/ה…
http://shovav-culinary.blogspot.co.il/2011/11/blog-post_3289.html?m=1
כנס לקישור הנל,תיהנה
רוית אמר/ה…
היי כולם האם יש מתכון להכנת במבה ביתית ? האם מישהו היצליח או יודע ?
שובב קולינרי אמר/ה…
התהליך לא קל ליישום באמצעים ביתיים
רוית אמר/ה…
או.קיי לא קל להכין בבית. עדיין איך עושים את זה או דומה לזה יותר בריא ויותר בייתי מה צריך לקנות בשביל זה ?? איך מכינים את זה ?

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

לחם על האש