כשמתחשק


כשמתחשק לי לאוכל משהו מסוים,אני פשוט מתחיל להכין באותו רגע.
השבוע התחשק לי עוגיות שוקו צ'יפס,אבל מסוג קצת אחר,לא אלה הפריכים,אלא כאלה נימוחים ושוקולדיים ביותר.קחו מתכון.

200 גרם שוקולד
100 גרם חמאה
2 ביצים
150 גרם סוכר
40 גרם קמח
כפית שטוחה אבקת אפייה
קורט מלח
כפית תמצית וניל
שוקו צ'יפס

ממיסים שוקולד עם חמאה במיקרו.מקציפים במיקסר ביצים וסוכר כ5 דקות.מאחדים בין השוקולד לביצים ומוסיפים את הקמח,אבקת אפייה,מלח ותמצית וניל,בערבוב עדין.על תבנית עם נייר פרגמנט מניחים כף מהמסה במרווחים של כמה ס"מ.מפזרים על כל עיגול מהפתיתי שוקו צ'יפס.מכניסים לתנור בחום 180 מעלות ל-10 דקות,לא מעבר לזה.הם ייצאו מהתנור רכות,אך יתייצבו כשיתקררו.להתאפק,כי כשמנסים להוציא אותם מהמגש בעודם חמים,הם מתפרקים.




תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
להכנה. קל מאוד וטעימים מאוד. תודה
‏אנונימי אמר/ה…
טעים מאד , נמס בפה.
Unknown אמר/ה…
העוגיות טעימות אבל כשמוציאים אותן מהתנור הן נופלות והופכות לשטוחות לגמרי, מה אני עושה לא נכון????
‏אנונימי אמר/ה…
היי העוגיות מאוד טעימות אבל כשיוצאות מהתנור הן נופלות, מה אני עושה לא נכון????
שובב קולינרי אמר/ה…
הם אמורות ליפול,העוגיות סך הכל די שטוחות,יש להקפיד לצנן אותן לפני שמרימים מהמגש אחרי האפייה,עם תוספת קטנה של עוד קמח ניתן לקבל עוגיות קצת יותר גבוהות ויציבות
Unknown אמר/ה…
כדאי להכינן עם שוקולד בעל אחוז גבוהה של מוצקי קקאו. מ - 60 ומעלה. ענת
Unknown אמר/ה…
40 גר קמח...!? משהו לא מסתדר לי
שובב קולינרי אמר/ה…
המסה הכוללת קטנה ולא זקוקה להרבה קמח, אח רוצים עוגיות יותר שמנות ופחות שטוחות אפשר להוסיף עוד קמח
ליבי אמר/ה…
כמה עוד קמח צריך להוסיף כדי לקבל קצת יותר נפח בעוגיות?
אפשר להכין עם מיקסר ידני?
שובב קולינרי אמר/ה…
אפשר עם מיקסר ידני, ניתן להכפיל את כמות הקמח לעוגיות יציבות יותר

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש