ישראפוד 2012




השבוע נערכה תערוכת ישראפוד וכמדי שנה שלל ספקים ויצרנים מציגים את סחורתם,הפעם בצל טילים ופיגוע אחד שכנראה קצת השפיע על כמות האורחים בתערוכה.

אז מה חדש?

שוקולד ציוני וקדוש-הולי קקאו,שוקולד שנטחן,נקלה ומיוצר כולו בארץ בדרום הר חברון.
השוקולד מתברר כשוקולד טוב מאוד בכמה טעמים-עם פולי קקאו גרוסים,שוקולד לבן מקורמל אבל לטעמי לא מספיק מקורמל,שוקולד ג'נדויה עם אגוזי לוז ועוד.השוקולד נמכר בכמה חנויות בארץ,ניתן להתעדכן באתר.




 בירת אחוזת בית,בירת בוטיק ישראלית קלה בטעם ולא אגרסיבית מדי וסיידר אלכוהולי אחד מתקתק ואחד יבש יותר,התגלו כבסדר,לא יותר מזה.


 הדוכן של רסטרטו מכבב כל שנה עם מתחם גדול ובו שלל מוצרים מאיטליה וספרד.ארטישוקים ננסיים ממש הוא מוצר חדש שם שיכול לעטר כל ברוסקטה או פסטה,רטבים ועגבניות בשימורים של חברת מוטי עדיפים אפילו על עגבניות טריות.שמן פיסטוק,אגוזים,כמהין ועוד.יש שם הכל.שם נשנשתי לי פיצה והחלקתי אותו עם קוקטייל וא"כ עם קפה חזק וטוב.
מכונה ששולחת כדורים של פלאפל לשמן רותח,מוצרי "בשר" מסויה,סופגניות בטעמים שונים וטחינה משומשום מלא אלו חלק מהדברים הנוספים שהוצגו בתערוכה.נראה שהתערוכה הצטמצמה מעט עם השנים ואני בטוח שישנם עוד חידושים והמצאות מלבד מה שהציגו בתערוכה,המארגנים מסוגלים ליותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש