שאט כפול שניים

 
עוד יומיים ואני על המטוס לאיטליה.בשביל להנעים את הזמן בבלוג למשך שבוע ימים, בכל יום מרגע זה אעלה פוסט עם מנה אחת מארוחה מולקולרית שעשיתי  בשבוע שעבר.את קונספט הארוחה מולקולרית אני כבר עושה כ-5 שנים,משכלל שיטות וטעמים,לאלו שחשקה נפשם למשהו חדש מעבר לים התיכוניות שנתקבעה בכל המסעדות בארץ.

אז,בתחילת הארוחה הוגשו כוסיות שאט עשויות מקרח,ע"י תבניות מיוחדות ליצירת צורתם.בתוך הכוס הגשתי את כדור החמאת קקאו שהצגתי כאן בבלוג כבר כמה פעמים,כדור במעטה דקיק במילוי נוזל קלמנטינה ובכוס מעט חלב קוקוס.
כששותים את כל תכולת הכוס הכדור נשבר ושוטף את הפה בטעמי קלמנטינה וקוקוס.

אבל זה עדיין לא נגמר,בתוך כוסות הקרח הוספתי גם תמצית אקליפטוס ויחד עם השאט הנ"ל הוגשו כוסות מרטיני עם מעט אלכוהול,מי סוכר ופירות יער.לאחר שתיית השאט עם הכדור יש להניח את הכוס קרח בתוך הכוס מרטיני ולתת לכוס להתמוסס במהלך הארוחה,כך נוצר קוקטייל חדש בטעמי אקליפטוס.פתיחה מרעננת לארוחה.





תגובות

מסקרן מאד...הייתי שמחה להתנסות
נקרא מעניין מאד מסקרן ברמה של לרצות להתנסות...
דני אמר/ה…
אכן מעניין בהרבה מהקונספט הים-תיכוני הקליל של רוב המסעדות בעונה זו.
אפשר לשאול היכן ערכת את הסעודה ובאיזה פורום?
שובב קולינרי אמר/ה…
הי דני
את הארוחה ערכתי במסעדה(״מסה״) לזוג שהזמין מראש את הארוחה. אני גם כם עורך ארוחות פרטיות כאלו בבתים לפי הזמנה.
דני אמר/ה…
כל המנות מן הארוחה הזאת נראות מרתקות. אני באמת צריך לקפוץ אליכם למסה בהזדמנות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש