הצפון הרחוק

 סוף שבוע של חג שבועות אני וכל המשפחה אי שם בצפון,חלשנו את צפת וראש פינה,קריית שמונה ומטולה.הטיול הוא טיול של נחלים ומפלים החל מנחל תנינים ששם עצרנו לפיקניק לארוחת צהריים.ההמשך היה בנחל עיון השופע מפלים עם מיים קרירים אך נעימים וכיף ללכת לאורך הנחל להשתכשך במיים.

המשך הטיול היה צמוד לגבול עם תצפית מרהיבה לרמת הגולן ומצד שני ללבנון שכמובן היה צריך לכלול בזמן זה קצת מורשת קרב שעברתי בזמן שירותי הצבאי.


                                                






 את חווית האוכל בטיול חווינו במסעדת "מוסקט" שעליה ארחיב בפוסט הבא.ארוחת בוקר קלילה ופסטורלית קיבלנו במסעדת "קוקיה" שבקיבוץ דפנה,מקום מקסים שחורט על דגלו טריות ואיכות מעל הכל.בצמוד למסעדה ישנה משאית פיצה-דוכן פיצה,שלא הצלחתי לטעום ממנה מפאת לחץ זמן ושם מגישים פיצה איכותית עם מוצרלה בפאלו ורוטב מעגבניות איטלקיות,עם תוספות שונות וגם טירמיסו לקינוח.איזה פספוס.

ציפור קטנה לחשה לנו שבתוך הקיבוץ עובר נחל,סוד כמוס שבגלל זה הכניסה לקיבוץ די קפדנית ויש  להשתחל לבפנים כ"מכרים" או פשוט להיות נחמדים.
הצלחנו להיכנס וגילינו פנינה קסומה,ממש לצד הקיבוץ נחל שבו אפשר לשחק,להשתכשך ולערוך פיקניק.
אז השתכשכנו,תפסנו כמה דגיגונים בשביל לגדלם בבית ואז העמסנו עצמנו לכיוון המרכז חזרה,בעוד אני חושב מה אני מכין לארוחת שבועות מאוחרת השבוע.


                                                                           הנחל בקיבוץ דפנה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש