מוצר השנה 2012

בכל  שנה נבחרים מוצרי השנה,מוצרים בכל מיני קטגוריות,ע"י סקר צרכנים גדול ואלו מוצרים שמשדרים חדשנות כלשהי ואמירה חדשה בשטח.בשבוע שעבר השתתפתי באירוע "מוצר השנה",בשביל לחוות ולהתרשם ממוצרים שונים ובעיקר אלו מקטגוריית המזון.

בייגלה מצופה שוקולד,חטיף טעים שאני דואג לאייש אצלי בבית מידי פעם ותמיד מזכיר לי את הפעם הראשונה כשהתמוגגתי מבייגלה מצופה שוקולד, בדוכן רחוב בניו יורק,שילוב המליחות עם המתיקות עושה את זה ובגדול.

טונה סטארקיסט יצאו בקופסא חביבה עם מזלגון קטן ומכסה פלסטיק לסגירה חוזרת,דבר נוח לעבודה ולטיולים.

משק צוריאל דאגו ליצור גליל גבינת עיזים עם 9 אחוז שומן,שיהיה נוח לאכול את אותה גבינה שמכילה בד"כ 32 אחוז שומן,בלי יסוריי מצפון.

מסטיק מאסט קוביות גם מוצר שנמצא אצלי לרוב בבית,בגודל קוביות שש בש עם טעמים טובים.

באירוע היו שני מוצרים שהכי שבו אותי-הראשון,מילקה.למילקה חבילות שוקולדים שונים,עם ביסקיוויט,עם עוגיית קמח מלא,שוקו צ'יפס וכו'.מה שיצרו כעת לאריזות של מילקה זה סגירה חוזרת,רעיון שנראה שנלקח מאותו סגירה חוזרת של מגבוזים לחים,רעיון מצוין שמעיד על חדשנות ונוחות.את הרעיון הזה יש לדעתי ליישם בכלל מוצרי המזון.

המוצר השני הוא רעיון אדיר.לעלית מסתבר יש רשתות קפה הפרוסים בכל הארץ.לא ידעתי את זה או שבכלל לא שמתי לב אף פעם.ברשתות הקפה הללו מייצרים משקאות מופלאים מאותם ממתקים מוכרים לכולנו כמו טעמי,אגוזי או טורטית.
באירוע של "מוצר השנה" דוכן עלית היה הגדוש מכולם,שם כולם חיכו לתורם בשביל לקבל כוס מאחד המשקאות שמתבסס על קרם שוקולד בתחתית,גלידה,קרם קרמל,קצף חלב,פירורי בצק פריך ואגוזים מסוכרים,כל משקה והתוספות שלו.
הרעיון למשקאות הגיע מקהילת "שטראוס שלי",קהילה אינטרנטית שנותנת אפשרות לקהל הרחב להציע הצעות למוצרים חדשים או שיפורם של כאלו קיימים,שגם אני לקחתי חלק פעיל בקהילה והצעתי כמה הצעות כמו פסטה קצרה במקום לשבור אותה לשניים,מילקי למבוגרים,מעדן מחליף צבעים ועוד כמה.בשטראוס שוקלים את כל הרעיונות ומעלים למדף כאלו שמוצא חן בינהם.
אז חפשו לכם את רשת קפה עלית ותבחרו את משקה הקיץ שלכם.


תגובות

הדס אמר/ה…
נראה מאוד מעניין! האם צריך לקבל הזמנה לאירוע או שהוא פתוח לקהל? אני חושבת שיהיה מעולה להגיע לשם בשנה הבאה...
שובב קולינרי אמר/ה…
ניתן להירשם באתר שלהם ולהצטרף לקהילה ולקבל הזמנות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש