הפינה של שירי-אוכל מוכן לאשה הקרייריסטית


הי,אני שירי אשתו של מאיר,השתלטתי לו על הבלוג,אין יותר גלידות כבד אווז וספירות,מהיום מתכונים של ממולאים וקישים,אווו הההההה...
סתם,קצת רצינות.אצלנו יום יום אוכלים בבית,הודות למאיר שלא נמאס לו גם אחרי יום עבודה מייגע ומבשל לאותו יום בלבד אוכל טרי,מגוון ומלא בירקות.הוא לא מסוגל לאכול אוכל של יום קודם ומבשל כל יום אוכל חדש.לי הוא קורא סטודנטית,בגלל שבסוף ארוחה אני אוספת את כל השאריות לקחת יום למחרת לעבודה.

מה לעשות שאני צריכה לארגן לי כל יום מה לאכול בעבודה,למאיר אין בעיה עם זה,האוכל נגיש אצלו בכל רגע.
אז כשהציעו לו לקבל ערכת התנסות של אוכל ביתי מוכ,ן מיד אמרתי לו שיתן לי לבדוק אותם ואני אכתוב עליהם.
לקח לי זמן לשכנע אותו אבל זה הצליח.
החברה שמספקת את המנות הללו היא חברת "מבושלת" שהבנתי שמספקת לשלל חברות,גנים וגם ללקוחות פרטיים.
המנות מגיעות בקופסאות הניתנות לחימום במיקרו ובמגוון גדול של סוגים.







יש מפרום,פלפלים עם אורז ובשר,אורז אושפלו,פשטידה,לזניה,נתחי עוף ברוטב חמוץ מתוק יחד עם אורז והרשימה עוד ארוכה.
האמת שזה די מגוון לעומת  הדור הקודם של המנות חמות בטעמי מונוסודיום.גם את מאיר זה אפילו הפתיע ,ההיצע של האוכל.
אז היה לי אוכל לשבוע לעבודה ששמרתי חלקם במקרר וחלקם במקפיא ויחד עם החברות בדקנו את המנות.

התוצאות-מפתיעות ולטובה.האורז אושפלו הרגיש ממש כמו אורז שמכינים בבית,עם ירקות,לא שומני מידי.
הפסטה בולונז היה גם כן מוצלח עם יחס של בשר ופסטה כמו שאני אוהבת.
כשאכלתי את המפרום כבר הרגשתי רגשי אשמה שזה לא אוכל של מאיר ושמדובר באוכל מוכן ואני ממש נהנית מזה.
למאיר השארתי רק את המנה עם נתחי עוף ברוטב חמוץ מתוק והוא שיש לו בעיה אידיאולוגית גדולה לקנות אוכל מוכן נהנה ממנה ואמר שטעים לו.
סה"כ המנות שטעמתי היו טובות,בלי טעמי לוואי של תבלינים או מדגישי טעם כמו מונוסודיום גלוטאמט,ממש אוכל של בית.הגיוון הוא גדול מאוד ויכול לענות להרבה צרכים בבתים פרטיים, לנשים המודרניות שלא יודעות בישול מהו,לגברים שסובלים מהבעיה הזו של הנשים,סידור טוב לילדים אחרי הבית ספר,או כל בית שאין להם מאיר כמו שלי.





תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
אחלה פוסט , מאיר אולי תיתן לה עוד צ׳אנסים
‏אמיר אמר/ה…
תגידי למאיר שאוכל שעומד לילה במקרר הוא יותר טעים מכזה שאוכלים ממש אחרי הבישול.
באחריות ומנסיון.
Unknown אמר/ה…
קשה לו עם זה! אפילו אם נספר כמה זה טעים

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש