לגעת באוכל


באחת התכניות של עדי אשכנזי,היא תיארה פעם איך בחורות מתלהבות מקניות וכשהן מגיעות לסופר פארם למשל,הם מרגישות שכל פעם חוגגים להן יומולדת,כאילו כל הסובב אותם מוקדש להן וקונות מכל הבא ליד.לשירי למשל יש גם את ה"מחלה" הזו.
אצלי היומולדת,זה ב"לגעת באוכל".
את "לגעת באוכל" אני מכיר עוד מהפתיחה,חנות קטנה ומטריפה בראשל"צ,שמאכלסת בתוכה כל מה שקשור לתחום המזון,הייתי מבלה שם(ועדיין מבלה)שעות ועובר מחלקה מחלקה,מתרשם מכל הגאד'טים ולבסוף מסיים בקניית קיורטוש חם שמכינים במקום.

שמחתי לקבל שבוע שעבר הזמנה להגיע ולהתרשם מהסניף החדש שפתחו בקניון רחובות,שם גיליתי קניון יפהפה ומפתיע בגודלו.
החנות עצמה בקניון רחבת ידיים ומכילה את כל הטוב שיש להציע,בין אם זה מחלקה של מוצריים הודיים,איטלקיים,מוצרי אפייה שונים,שוקולד איכותי למבשלים המקצוענים,תמציות טעם שתמיד לוכדות אותי לחפש ניחוח חדש,בין היתר שם גיליתי לפני שנים תמצית בזוקה שבניתי עליה קריירה.

שחר דבח,חבר טוב,תפס את המשבצת של שף הרשת, מעביר סדנאות שונות בכל סניפי הרשת, וזה בדיוק מה שהוא עשה כשהגעתי לסניף רחובות,מרחוק הוא נראה כמו אחד שרוקח שיקויים,מזלף,מטפטף ומעלה עשן קריר מחנקן נוזלי.
בסדנא לקהל שהתאגד סביבו הסביר שחר את רזי הבישול המולקולרי,הדגים הכנת ״פופקורן״ ליצ׳י בעזרת חנקן נוזלי,״קוויאר״ פירות,ברולה ללא אפייה ועוד.

סך הכל יש חווית קנייה מצויינת,כיף להגיע ל"לגעת באוכל",להתרשם,להתעדכן כל פעם בדברים חדשים,אצלי הם במומלצים.















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש