מורל

פתאום,בלי הודעה מוקדמת,מסתבר שגדלים לנו בארץ פטריות מורל.לאחרונה חודיעו כמה חקלאים שברשותם פטריות מורל טריות הגדלות אצליהם בשדה,באיזור השרון.אחד מהם טען שתחת עצי החרובים אצלו גדלים הפטריות,כתוצאה מריקבון פירות העץ שנשרו על האדמה.המורל,היא פטרייה בשרנית,בעלת מראה של ספוג,יוקרתית וגם יקרה מאוד,מחירה נע בין 100 ל400 דולר.נפוץ הוא שהפטרייה גדלה במקומות שבהם שרדי אבקת שריפה,כך שצופים שבכרמל יתכן שיצוצו הפטריות.ידוע שלפני כשנתיים הצליחו בארץ לתרבת בתנאי מעבדה את המורל בגרסה ישראלית בצבע חום צהבהב.האם אלו ניצני הצלחת הניסוי?בכל מקרה אלו שכרגע ידם על הפטריות דורשים 1500 שקל לקילו,מחיר די יקר,כנראה מההתלהבות של גילוי האוצר.אז מי שגר באיזור השרון ושם לב פעם לפטריות הללו,שיודיע,אני מיד מארגן קטיף.

תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
יש לי פטריות אם אתה רוצה אז 0546282041 שירן
דבורה הא אמר/ה…
יש ברשותי טרי מהיום
דבורה הא אמר/ה…
כ10 יחידות פטרית מורל מהיום אזור השרון
0
מצולעים אמר/ה…
יש ברשותי פטריות מורל לכל המעוניין
Unknown אמר/ה…
אני מעוניין, מה המחיר ? אשמח לפרטים נוספים לטלפון שלי 0537583712
Unknown אמר/ה…
גם לי יש כמה פטריות מורל טריות בשטח. המחיר בהתאם למשקל. לפרטים: 054-4831956
Unknown אמר/ה…
יש לי כמה פטריות טריות ויפיפיות בשטח. מי שמעוניין שיצור קשר.
‏אנונימי אמר/ה…
יש ברשותי ארבע פטריות מורל טריות ויפהפיות מי שמעונין שיצור קשר 0547518940
‏אנונימי אמר/ה…
שתי פטריות מהיום
levsh90@gmail.com

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בחזרה ליפן

מיקרו-ספוג

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש