ובמקום הראשון...



אני.
ב"מסה" התקיימה תחרות בישול פנימית בין טבחי המטבח,על המנה הכי טובה שהמרכיב העיקרי שבו צריך להשתמש זה עוף ורוטב סויה.עוף הוא מוצר די פשוט ובנאלי, האתגר לא קל מה שגרם למספר טבחים להפעיל את הגלגלים במח ולחשוב יצירתי.כולם עשו ניסויים במטבח,ניסו טעמים,בדקו שילובים.
מנקודת המבט שלי לעוף יש הרבה מה להציע.חוץ מבשר העוף יש את חלקי הפנים,מכבד למשל מכינים פטה מה שנותן עוד כיוון חשיבה.מכל חלקי הפנים ניתן ליצור מעורב ירושלמי משודרג,בכלל ,אפשר לתת וריאציה למנות קלסיות ומוכרות.שניצל למשל,או קורדון בלו,שינוי צורה והוספת טעמים.זה הכיוון.לתחרות הביאו שופטים מכובדים:מיקה שרון,צחי בוקששתר,וד"ר אלי לנדאו.
אני בחרתי בבשר הכנפיים,שאותם צליתי על גריל ופירקתי מהעצמות.
מה שיצרתי זה מעין לזניה פתוחה עם קרם כרובית,בשר הכנפיים שהוקפצו עם ערמונים,עגבניות לחות,בשר בריזאולה,כל הטוב הזה התחבא בתוך דף פסטה ארוך.מעל סלט אספרגוס עם שקדים ירוקים,שמן כמהין,וטוויל שיצרתי מהעור של העוף.
וזו המנה שזכתה במקום הראשון והעניקה לי טלוויזיית פלסמה,אין מה לעשות,הייתי חייב בחדר שינה אחת כזו.
דרך אגב, במקום השני והשלישי זכו איתי ויומי,גם כן סו-שפים במסעדה.
















תגובות

‏שירי אמר/ה…
מזל טוב! זה ברור שתזכה אתה אלוף!!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש