ארוחה הודית בטאיזו


כשנה וחצי עברה מהפעם האחרונה שסעדתי בטאיזו,אז הגעתי למסעדה לארוחה הודית שיוצרים אותה בכל יום ראשון בשבוע,אחרי הארוחה נזכרתי למה אני כל כך אוהב את המסעדה.





לכבוד היום ההודי בשבוע המסעדה לבשה צבעים רבים,המלצרים והטבחים לובשים בגדים ואביזרים מסורתיים,בכניסה קערות תבלינים,על השולחנות מפוזרות עלי כותרת של פרחים צבעוניים ושפית הודית אחת שנטלה חלק בחגיגה והסתובבה בין הסועדים.

התפריט,הודי כולו,ניתן לבחור משלל המנות שבתפריט או לבחור בארוחת טאלי,ארוחה מגוונת שמרכיבים
לסועד משלל המנות שבתפריט במחיר של 200 או 250 שקלים.הלכנו על ה-250.
 
 אף פעם לא הייתי חושב שיהיה לי קוקטייל אהוב במסעדה,אבל בטאיזו בכל ביקור שלי שתיתי קוקטייל מיוחד שמכיל קוקוס,אננס ווסאבי שאותו הזמנתי גם עכשיו,מומלץ ביותר.

האוכל החל להגיע לשולחן,צלחות נערמו על שולחננו-חציל שרוף עם צ׳אטני מנטה מרענן,גראם מסלה וג׳ינג׳ר,כיסונים חמודים מטוגנים מחומוס ומלאים בטרטר סלמון ורוטב חמצמץ,שרימפס פאקורה שעטוף בקמח חומוס ומלווה בשני מטבלים של תמרינדי וצ׳אטני עשבים.הארוחה רק החלה ואיזה תענוג,הרבה מנות,טעמים מגוונים,כיף גדול.
המשכנו עם סשימי דג ים בקארי אבטיח מרענן עם אגוזי לוז ואז הגיעו המנות הכבדות והעשירות יותר.
בהמשך קיבלנו מנות תבשיל כגון תבשיל קארי של כרוביות,פשוט ללקק את האצבעות,בשר אונטריב ברוטב סמיך כבד וטוב,חצי לובסטר שפורק מהשיריון קיבל טיפול ותיבול הולם של טיקה מסאלה,קינמון ובצלים מקורמלי והוגש עם אורזם,הייתה במיה שרוקנה מתוכנה ומולאה בשר של בישול ארוך ברוטב קארי וחלב קוקוס,מלאי כופתה שאלו כופתאות תפו״א עם רוטב שמכיל כורכום,קשיו, אגוזים וצימוקים.
ללא ספק ארוחה גדושה בכל טוב,הודו במיטבה.


הגיע הזמן לקינוחים,בתחילת הדרך של המסעדה היה את הקינוח גולאב ג׳מון שהיה מצוין,קינוח שאני יודע שלא כל אחד היה יכול להתחבר אליו,בערב ההודי הקינוח חזר ובגדול.
הקינוח מכיל כדורים מטוגנים ספוגים בסירופ ותבלינים,עם גלידת מנגו זעפרן ותבלינים,טעים כמו בעבר ועדיין מומלץ.
בנוסף לקחנו קינוח מרשים של כדור כתום ופציח שמביא בתוכו מוס מנגו ויושב על קרם גזר ובטטה עם עוד כמה תוספות של מרמלדה,אורז פריך עם שוקולד וקרמבל,קינוח שהיה מיוחד,מלא בטעמים,אלו קינוחים שכאילו כוונו במיוחד בשבילי.
סך הכל ארוחה טעימה מאין כמוה,כיף לחזור לטאיזו אחרי זמן מה,רק שעבודות הרכבת הקלה לא יפריעו לעבודתה התקינה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש