ביקור בסנטה קתרינה


מסעדה חדשה מדוברת בזמן האחרון בתל אביב,בשם סנתה קטרינה.
יצאתי לאכול שם בצהרי שישי האחרון בשביל להעסיק ולשעשע את ילדיי כי שירי נסעה לה לאילת לטורניר כדורשת ארצי בה השתתפה.סיפרו רבות על המסעדה בזמן הקצר מאז נפתחה,שסובבת סביב טאבון איכותי ותומר השף שיצא לי להכיר אישית בארוע שקיימנו יחדיו,בנה תפריט שרובו עוסק בטאבון,אם זה בצקים ומאפים שונים,ירקות צלויים,בשר ועוד.

המסעדה נמצאת ברחוב הר סיני שמאחורי הבית כנסת הגדול,אני שלא מכיר את הרחוב הנ״ל,חיפשתי כמה דקות ארוכות את המקום,עד שהבנתי שהמסעדה צמודה למקומות שישקו ופורט סעיד על אותו הרחוב.
סנתה קטרינה מתהדרת בטאבון גדול,סביבו בר ומקומות ישיבה בחוץ ובפנים המסעדה.סך הכל המקום משדר פשטות ואני שציפיתי למסעדה מעוצבת, כנראה רגיל כבר לכל המסעדות הפומפוזיות שנפתחו בזמן האחרון עם עיצובים מטורפים ועלויות בהתאם.

המחירים סבירים בהחלט,חוץ ממנת דג ומנת בשר שמתפקדות כעיקריות שעולות באיזור השמונים שקלים,שאר המנות מגרדות בקושי את החמישים שקלים.
המקום היה הומה אדם ומיהרתי להזמין אוכל שלא ניכנס לפלונטר של זמן,כי הגענו רעבים.







לחמאג׳ון ופיצה רוקה,קבב דגים בחצי פיתה עם מטבוחה וקבב אורפלי בחצי פיתה,אלו המנות שלקחנו שכולם מסקציית הבצקים.הוספתי גם חצי ארטישוק בטאבון,כזה שמוצצים את קצה עליו וטובלים בשמנת חמוצה,נוסטלגיה.
הפיתות עסיסיות ובשרניות עם קבבים עשויים היטב,הפיצות עם בצק טוב ורך,רוטב עדין ,מזכיר לי את הפיצות בסגנון הנפוליטני שלעסתי בלי סוף בנאפולי.







בגלל שהייתי בארוחה עם ילדים ויתרתי על מנות פירות ים שנראו מעניינות,אולי בגיחה הבאה לכאן.
אבל על קינוחים אין מצב לוותר,קראק תפוחים הומאז׳ לעוגת הקראק פאי המושחתת נלעסה חיש מהר,חמימה וטובה עם גלדית וניל לצידה.גם מוס שוקולד דגמנו,מוס עשיר ואיכותי  בכמות נדיבה לצד שמנת מוקצפת.
בנסטה קתרינה אווירה שכונתית חביבה ביותר,אוכל טעים,לא יקר,מקום שכיף לחזור אליו.





תגובות

amir אמר/ה…
נראה טוב!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

לחם על האש