אצלי הכל בסדר

מבצע "צוק איתן" תפס אותי בזמן העבודה,עם סירים על האש והודעה קולית הודיעה לי על צו 8 שבו אני צריך להתייצב מיד ביחידתי.
11 יום אני במילואים אי שם בעוטף עזה,מגינים על היישובים,שומעים את רעשי הירי מכיווננו וגם מכיוון עזה.


 אני לא נוטש את הבישול גם בשטח ומאלתר מכל הבא ליד.יש לי פלוגה מצויינת שכולם תורמים מעצמם וכך השירות נעשה הרבה יותר נוח.הבן שלי שואל מתי תחזור,מה לעשות שלמלחמות אין דד ליין ולמבצעים יש תוקף רק ברשתות השיווק,נחזור כשנוכל לחזור ולעשות פוסט סיכום.
 בשורות קצרות אלו אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה מאזרחים ועד ארגונים וחברות שמספקים לנו את כל שדרוש לנו,מגרביים ותחתונים עד אוכל חם,שתייה וחטיפים,תודה מכל חיילי צה"ל.

 כמה אבק...

תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
תהיו בריאים
‏אנונימי אמר/ה…
שאלוהים ישמור עליך ועל חבריך, על כל החיילים, אמן!
עודד אמר/ה…
מאיר, גיבור, כל הכבוד על ההיענות. מי ייתן ולא ישלחו לך לוף.
‏אנונימי אמר/ה…
חזור לשלום יחד עם כל חיילי צהל. כיף לראות שהמלחמה לא פגעה בתשוקתך לבשל
‏אמיר אמר/ה…
מתפלל שתשוב אתה ושאר החיילים והמילואימניקים המדהימים בשלום!
שובב קולינרי אמר/ה…
תודה רבה לכולם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש