ביקור ב"אל וסינו"





לאחרונה ביקרתי בבר הנקרא אל וסינו להעביר ערב קליל.המקום נמצא על סוף אבן גבירול,192 מספרו ליתר דיוק, רגע לפני שמגיעים לתחילת הגשר ונראה שטועים ומפספסים את היעד. 
 באתי בלי ציפיות מיותרות וגיליתי מקום נהדר ויפהפה שם.בתחילה כשנכנסתי נראה המקום כבר שכונתי רגיל, אך ככל שהעמקתי גיליתי עוד ועוד.
ירדתי  לקומה התחתונה בה נמצא שולחן רחב ידיים ומעליו אהילים שיצרו מסירים ומסננות,בקבוקי יין צמודים לקיר ומעדנייה קטנה בפינת החדר.
המקום הפך לבר יין,לפניו היה בר שכונתי שנקרא ״השכן״, הדגש כאן עכשיו הוא על יין זול ונגיש כך שהכוסות יין מתומחרות באזור השלושים ומשהו שקלים וניתן לקנות בקבוק יין במחירי חנות.צעד מבורך בהחלט.
בירה,יין ועוד פעם בירה ועם השתייה בא התיאבון.תפריט מגוון והאמת די מפתיע,אוכל לא שיגרתי לבר יין שכונתי שכזה וטוב שכך,אני אוהב להיות מופתע.
התחלתי באינטיאס צרוב קלות מבחוץ ונא מבפנים,על קרפצ׳ו אננס וסחוג מקסיקני שנוצר מפלפלי חלפיניו חריפים,שילוב מצוין,טעמים טובים ביותר.


סלט פפאיה שאנו הישראלים כל כך אוהבים ואימצנו אותו לחיקנו חזק חזק,היה מותקן כהלכה עם רוטב דגים,מתיקות עדינה וקשיו פריך.

חציל קלוי על טחינה אדומה וגבינת עיזים הייתה הוורסיה של השף כאן לכל מנות החצילים שספגנו בעשור האחרון  מכל כיוון וכאן הוא היה טוב,קליל,עם טעמי עישון ראויים.




פולנטה תירס עם אספרגוס וכמהין היא עוד מנה שמעקמת את הפרצוף(לחיוב),מה מנה כזו עושה כאן,זו מנה שפוגשים במסעדות השף  ולא בבר יין.הביצוע היה מצוין,אספרגוסים שמנמנים ביותר על פולנטה קרמית וטובה בהחלט.






לא עצרתי כאן-מעין קבבי דג ים קטנים בעטיפת טמפורה על רוטב רמולד,מועשר בצלפים היה חינני

טרטר דג  חתוך לקוביות, על תבשיל מנגולד לימוני חם וביצה עלומה היה מעולה,לאוהבי שילוב הנא,קר ,חם,רך ורך יותר

ניוקי פטריות כמו שניוקי צריך להיות על קרם פורצ'יני, שמן כמהין, פרמז'ן, שימג'י,אפונת גינה, ואגוזי לוז


גם כן דגמתי נתח קצבים איכותי  אדום מדם,קרם תפוחים ומנגולד ממולא באורז מתקתק. 


המבורגר של נתח אונטריב שבתוך קציצת ההמבורגר שמו פטריות , יין אדום ואגוזים
מוגש בלחמנייה עם איולי צ'יפוטלה חתם את הארוחה,הייתי כבר שבע אך נגסתי בתאווה את ההמבורגר העסיסי שבכל ביס היו נגיסי אגוזים שהתפצפצו בפה, נהדר.

רגע לפני הקינוחים, עברה מלצרית עם מגש ובו קוביות חלווה קטנות, אותם היא מחלקת לכל האורחים על חשבון הבית.נשנשתי להנאתי כמה קוביות. 
לגבי הקינוחים- קינוח מהמעדנייה היה הקינוח הראשון, הוא מתקבל בשקיק חום מגולגל בקצוות ובתוכו מיני גבינות, פירות יבשים, טריים, שקדים וקשיו.נגסתי בגבינות מדמיין שאני בשאנז א ליזה, עד לקינוחים הבאים שהיו קרמבל בננות בוויסקי עם חלווה,
פונדנט שוקולד שהיה הדבר ״השגרתי״ היחיד בערב זה אך עדיין שוקולדי וטוב ולבסוף פינוק של כוסיות העשויים משוקולד ובתוכם ליקר חרפרף.
מדושן ומבושם יתר על המידה ישבתי עוד קצת בכדי להנות מהאווירה, מהאוכל ולחשוב איך אני חוזר עכשיו הבייתה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש