המתחם של ספייסס




השבוע הייתי במתחם "ספייסס" שבהדר יוסף ברחוב קהילת סלוניקי 11,ושמתי לב לחידוש אצליהם.מה שהיה עד כה מתחם לסדנאות,בצמוד לחנות, שגם אני בין היתר העברתי שם סדנא אחת או שתיים,הפך עורו והשתנה לגמרי.
מעבר לחנות שמציגה סחורה יפה ומגוונת שאני כל כך אוהב לקנות,המתחם שליד הוא מעין שוק אורבני-,איזור של בשר איכותי מבית "כצ'לה" המציע נתחים שלמים,קבבים מוכנים טעימים נקניקיות תוצרת עצמית ועוד הרבה דברים.מדפים ארוכים של יינות מכל העולם ובירות בוטיק בחסות "שקד" גם כן ניתן למצוא שם.





 גם פירות וירקות ניתן למצוא שם.
 מקרר ובו עוד כמה וכמה מעדנים מיוחדים,משקאות וגבינות מצוינות מכל העולם.

 במתחם גם קיימת מעין מסעדה של נשים מבשלות אוכל ביתי-קדיה זה השם.
 שם ניתן להנות ממולאים,סלטים,סוגי בשר שונים והכל מסודר ונראה יפה יפה.
 אז ישבתי,אכלתי,נהנתי,סיפרו גם כן שיהיה כל יום חמישי מהשבוע הזה הפנינג של אוכל במתחם.
 תוך כדי אני מתכנן לי רשימת קניות מהמוצרים שכבר משכו לי את העיניים-סוכר דקלים,שמן שקדים,שמן קוקוס,יוזו...


תגובות

‏אנונימי אמר/ה…
WOW נראה מרשים במיוחד א ב ל לא ציינת היכן נמצא הספייסס הזה...אני מכירה את החנות שבמתחם בילו ולא נראה לי שמה שכתבת מתקיים בו...או שמא אני טועה? אודה לך אם תאיר את עיני כי הויזה שלי כבר מתרגשת וצוהלת בארנק...
טליה
avner_r@012.net.il
שובב קולינרי אמר/ה…
זה שבהדר יוסף, לכי על זה
ואוו, איזה שינוי! שנתיים כבר לא הייתי שם... זו היתה חנות הבית שלי, מרחק הליכה מהבית. עכשיו שהבית הוא בסן דייגו הפוסט הזה ממש שימח אותי והזכיר לי עוד דברים שאני מתגעגעת אליהם ומצפה להם בשובנו. תודה מקרב.
‏אנונימי אמר/ה…
הי, חן חן. זאת אעשה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש