חורף במריפוסה


הגיע החורף וכך במריפוסה, התפריט רוענן, מרקים, תבשילים ועוד כמה מנות יצירתיות השתלבו להם.

געגועים ליפן ולמרקי ראמן גרמו לי להכין מרק של תירס וחלב קוקוס בסגנון ראמן, עם אטריות, בצל ירקו,פייב ספייס, ביצה רכה, שומשום ושמן צ'ילי. התירס באדיבות המגדל חזי גורן הוא תירס מזן סופר סוויט, מתוק מאוד וכיף לאכול אותו כשהוא טרי, כך נוצר מרק עשיר, חורפי ומענג במיוחד.


עוד מרק הוא המרק עגבניות ולחם איטלקי, קלסיקה פשוטה אך טעימה שאת המתכון כבר נתתי כאן בבלוג,המרק מועשר בפנצ'טה טלה מעושן,לחם קלוי ועלי בזיל.יאם.


גם תבשיל לחי נכנס לתפריט, ליטשנו וסידרנו אותו שיהיה בצורת צילינדר ארוך ויפה, הבשר נימוח ומתלווה אליו רוטב מדירה, רוטב המבוסס על יין מדירה, יין שמחוזק ברנדי ובעל מתיקות עדינה. בנוסף יש גם קרם ארטישוק ירושלמי, בצלים וקרם אפונה.




גם מנת קלמארי מטוגן על סלט חריף(מאוד) של אטריות שעועית, בוטנים וג'ינג'ר נוסף לראשונות ,
אחחח...סינטה מדממת ומיושנת כהלכה ברוטב פורצ'יני עם פטריות וניוקי פריך מככבת בעיקריות.





 גם במחלקת הבר יש חידושים, קוקטייל הנושא את השם מיסטר בי עשוי ממיץ של בזיליקום, ארומטי מאוד ועליו מתנוסס קלף ספוג בבישום הדרים. קוקטטיל שיוצר אינטראקציה מעניינת, מסניפים את הקלף ושותים את הקוקטייל.

 ולקינוח-קינוח.
טירמיסו בגרסה שלנו, קרם שוקולד עשיר עם קפה, קרם וניל, עוגת ספוג בינהם, קרמבל קקאו וג'לי קפה, מעל טוויל קקאו, טעמי קפה מודגשים, עושר ואושר אמיתי.
יש מצב שעוד לא ביקרתם אצלנו במריפוסה?


קחו מתכון למרק תירס-

2 פחיות חלב קוקוס
1 ק"ג גרגירי תירס טריים
2 כוסות מיים
1 כף תבלין פייב ספייס
1 כף שום קצוץ
1 כף ג'ינג'ר קצוץ
מלח לפי הטעם


בסיר רחב מטגנים שום וג'ינג'ר, מוסיפים את שאר המרכיבים, מבשלים חצי שעה, טוחנים למרקם חלק, מסננים ומוסיפים תוספות לפי החשק, אטריות\ביצה רכה\שומשום\צ'ילי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיקרו-ספוג

מדריך לא רגיל לבשלן המולקולרי המתחיל

בחזרה ליפן

איך להכין במבה?

לחם על האש